Eerste berichtje! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Marit Harte - WaarBenJij.nu Eerste berichtje! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Marit Harte - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

03 November 2012 | Nederland, Aalsmeer

Lieve allemaal,

Ik heb zojuist mijn account aangemaakt op deze website en ik dacht; het is wel de moeite waard om er even het allereerste berichtje op te plaatsen want ik heb gister te horen gekregen dat mijn visum akkoord is! Het duurde even en het leverde behoorlijk wat gedoe op maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Het is dan dus definitief; op 2 december 2012 vertrek ik om 19:30 vanaf Schiphol met mijn belachelijk grote tas om vervolgens 31uur later in Australië te arriveren! Een behoorlijk lange zit maar de benen kunnen tussendoor gestrekt worden want de reis bestaat uit 4 vluchten, Amsterdam-Londen, Londen-Singapore, Singapore-Sydney, Sydney-Cairns. Bestemming bereikt!

Mijn reis begint in het noord-oosten van het land, in Cairns, en vervolgens trek ik al backpackend (iets wat ik ooit afgezworen heb) naar beneden langs de Oostkust, eenmaal onderaan aangekomen ga ik een stukje richting het westen en als laatst steek ik schuin naar boven het continent over en eindigd mijn reis in Darwin. Alhoewel mijn reis dan nog niet helemaal ten einde is, mijn vliegtuig vertrekt vanaf daar op 13 mei 2013 richting Hong Kong waar ik vervolgens nog 4 dagen verblijf om nog even de stad te verkennen en mijn laatse zuurverdiende centjes op te maken. Vervolgens vlieg ik van Hong Kong naar Londen en van Londen naar Amsterdam.

Na een totale reis van 36,5uur met een tussenstop van 4 dagen zet ik op 18 mei 2013 om 9:40 na lange tijd weer mijn eerste stappen op Hollandse bodem. Als het goed is. (grapje mam)

Mijn laatste maand voor vertrek is inmiddels ingegaan, het klokje tikt door dus de laatste centjes worden bij elkaar geraapt en er wordt gewerkt aan de laatste dingen die nog geregeld en aangeschaft moeten worden. Uiteraard geniet ik ook nog even van de laatste momenten met alles en iedereen hier voor vertrek.

Bij deze mijn eerste (nog-niet-op-)reisverslag! Het voelt een beetje als tegen een tafelpoot praten maar het draagt toch wel bij aan de voorpret...

Liefs, Marit

  • 07 November 2012 - 15:20

    Fleur:

    Eerste berichtje van jou en eerste reactie van mij. :) Super leuk dat je hem al hebt aangemaakt!! Knuf

  • 07 November 2012 - 15:38

    Anja:

    Ik ben nu al fan en ga je zeker volgen en je moeder steunen. :-) xxx

  • 21 November 2012 - 08:33

    Monique:

    Ha Marit, heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Enne .... niet je moeder plagen hoor die laatste maand voor vertrek! Alvast heel veel plezier gewenst. We zullen je volgen!

  • 25 November 2012 - 01:02

    Ans:

    Leuk verslag! ga elke avond kijken of je iets hebt geschreven.
    Beloof ons 1 ding ......kom niet terug met zo een enge Aboriginal.
    Knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Marit

Actief sinds 03 Nov. 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 51862

Voorgaande reizen:

02 December 2012 - 18 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: