Kan geen vliegtuig meer zien - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marit Harte - WaarBenJij.nu Kan geen vliegtuig meer zien - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marit Harte - WaarBenJij.nu

Kan geen vliegtuig meer zien

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 December 2012 | Australië, Cairns

Bestemming bereikt!

Na een gezellig afscheidsborreltje waar ik me net jarig voelde, overspoeld met cadeau's en er werd nog voor me gezongen ook (wel een iets originelere song dan Happy Birthday), en een wat minder luchtig afscheids-moment op Schiphol ben ik dan eindelijk vertrokken. Inmiddels ben ik aangekomen in Cairns, wat een lange rit zeg!

Op Schiphol liep ik al vertraging op waardoor ik op het vliegveld van Londen als een dolle dwaas naar het volgende vliegtuig heb moeten rennen, helaas rende het personeel daar niet zo hard met m'n backpack dus die is nog ergens God weet waar, als het goed is worden we morgen herenigd. Was toch wel even schrikken toen ik werd omgeroepen in het vliegtuig, er werd niet bij verteld waarom ik me zo snel mogelijk moest melden bij de "ground crew" maar dat bleek dus om m'n tas te gaan, pfjoew. De vlucht richting Singapore verliep vlekkeloos maar duurde wel takkelang, wat was ik blij toen we eindelijk in Sydney waren! De vlucht richting Cairns was weinig bijzonders, ik was blij dat 'ie niet zo lang duurde want was erg jaloers op de Chinees naast mij met een anti-smog kapje voor, de vrouw aan de andere kant naast mij was namelijk nogal... geurig.

Buiten even in het zonnetje gewacht op de shuttlebus die mij netjes bij het hostel afzette, ik kreeg de sluitel van m'n kamer die ik met nog 3 anderen (lees; SLODDERVOSSEN) deel, nog geen van allen gesproken dus ik ben heel benieuwd hoe dit vannacht zal zijn.

Ik wilde een heel leuk berichtje plaatsen waarin ik zou zetten dat ik me al helemaal thuis voel en het echt enorm naar m'n zin heb maar dat gaat 'm helaas niet worden. Om heel eerlijk te zijn vind ik het op dit moment eigelijk niet zo'n feest, het is dat m'n kruimelspoor vanaf het vliegveld naar hier niet zo betrouwbaar is, anders was ik 'm waarschijnlijk gevolgd en stond ik binnen 2 dagen weer op Aalsmeerse bodem. "Even wennen" noemen we het dan maar... Hmpf.

Nou toedeloe! Liefs Marit


  • 04 December 2012 - 14:45

    Fleur:

    Gelukkig heb je je bestemming bereikt!
    Toen ik hoorde van je vertraging, hoopte ik stiekem dat je de vlucht in Londen zou missen en het eerste beste vliegtuig terug naar Amsterdam zou nemen, maar gelukkig had je het vliegtuig gehaald. Je mag nu eindelijk gaan genieten van het lekkere weer en het mooie land, dat is wel iets waar je naar uitkeek en heel hard je best voor hebt gedaan! Het kost misschien eventjes tijd voor je je plekje gevonden hebt, maar als jij morgen je backpack weer hebt, voel je je vast een stukje beter! Kan je in elk geval een schone slip aan, want deze draag je al meer dan 30 uur, haha!
    Nou dude ga lekker genieten en ik wacht weer vol smart op je nieuwe avonturen :)

    Dikke kus

  • 04 December 2012 - 23:23

    Ans:

    toen ik hoorde van je moeder dat je backpack nog ergens rond dwaalde, schreef ik terug: arm kind heeft ze niet eens een schone onderbroek! zelfde gedachten als Fleur!
    Nou ja er zijn overal neuskapjes te koop.
    Geniet meisje! tot schrijfs!

  • 05 December 2012 - 01:33

    Marit:

    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    Hahaha, ik heb wat nieuwe aangeschaft, zag het niet helemaal zitten om van zondagochtend tot woensdagmiddag met een en dezelfde onderbroek te doen!
    Dikke kus!

  • 06 December 2012 - 19:05

    Anja:

    Als jij die anderen sloddervossen vindt, moet het wel heeeeeeel erg zijn., :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Marit

Actief sinds 03 Nov. 2012
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 51856

Voorgaande reizen:

02 December 2012 - 18 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: