Hervey Bay & de kerstdagen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marit Harte - WaarBenJij.nu Hervey Bay & de kerstdagen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Marit Harte - WaarBenJij.nu

Hervey Bay & de kerstdagen

Blijf op de hoogte en volg Marit

28 December 2012 | Australië, Airlie Beach

Geen heel spannend verslag dit keer, ik heb de laatste dagen niet extreem veel uitgevoerd. Sinds ik ben vertrokken vanuit Airlie Beach en ben aangekomen in Hervey Bay heb ik eigenlijk niet heel veel meer gedaan dan; zwemmen, lezen, muziekluisteren, kletsen, films kijken, strandhangen en slapen.

Hier en daar een uitzondering, een avondwandeling waarbij ik samen met drie Engelse meiden alle fitnessapparaten langs de weg heb uitgeprobeerd (oef!), een kerstdiner met iedereen die in het hostel sliep, met wat Nederlanders een poging tot pannekoeken bakken gedaan, de pannen waren een prima excuus voor de lelijkste pannekoeken die er ooit gemaakt zijn, wat poolparty's bijgewoond waarna we de volgende ochtend de laatste gasten bij het zwembad aantroffen en dat was het wel zo'n beetje.

Toch heb ik me enorm vermaakt de laatste dagen, er waren echt heel veel leuke mensen in dit hostel, vanaf het moment dat ik hier aankwam tot nu is Mark uit Duitsland de enige die er al die tijd was, de rest kwam en ging. Ik heb enorm met hem gelachen, het is een soort van groot kind die ontzettend onhandig is, nog niet weet hoe hij een ei moet bakken, al in geen 2 maanden meer iets in de wasmashine heeft gegooid en helemaal in paniek kwam vertellen dat hij in een poging mij te laten schrikken onze kamer binnenviel terwijl 2 Deense dames zich net aan het omkleden waren.

Ik heb totaal geen kerstgevoel gehad, we hadden dan wel een kerstdiner maar eigenlijk voelde het als gewoon een gezellig avondje eten met z'n alle met heel toevallig een kerstboom in de hoek. Wel super gezellig, ik heb echt heel veel mensen leren kennen die avond, na het diner nog even gezellig geborreld en een nachtelijke duik in het zwembad genomen om een beetje af te koelen. Jullie mogen dan misschien de warmste kerst in 10 jaar hebben gehad, dat is niets vergeleken met de hitte hier!

De eigenaren van het hostel vroegen of ik hier een poosje wilde blijven om te werken voor gratis accomodatie waarbij ik de overuren uitbetaald zou krijgen maar daar heb ik voor gepast, ik heb het hier inmiddels wel weer gezien. Morgen vertrek ik richting Brisbane om daar de jaarwisseling te vieren!

Ik ga een beetje van de hak op de tak, ik heb verder eigenlijk weinig te melden. De barbeque gaat aan dus ik ga eerst maar eens even helpen waar nodig is en m'n maagje vullen, daarna zal ik een aantal foto's toevoegen.

Hopelijk heeft iedereen een hele fijne kerst gehad, alvast een gezellige jaarwisseling allemaal, ik mag al 9u eerder proosten op het nieuwe jaar!

Liefs vanuit Hervey Bay, Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Marit

Actief sinds 03 Nov. 2012
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 51855

Voorgaande reizen:

02 December 2012 - 18 Mei 2013

Australië

Landen bezocht: